maanantai 13. toukokuuta 2013

KUVIA ja MUUTA JÄNNÄÄ

                                                                           
                                                              MOI KAIKKI!!! :))
                        

 Joo elikkä täällä taas... eli laitan tähän tekstiiin kuvia! Niinku sanoin tossa edellisessä tekstissä.
kerron eka tässä tästä päivästä ja muuita juttuja... Eli siis tänään on maanantai, viikon tylsin päivä! :DD Mul ois ollu normisti kolmeen asti kouluu mut kaks viimestä tuntia oli liikka enkä osallistunut tietystä syystä :D niimpä pääsin kotiin jo viisitoista yli yks! ja samoin kaksi kaveriani  Senni ja Ronja jotka eivät myöskään osallistunut liikkaan. Ronjalla on myöskin oma blogi jota lupasin sille mainostaa :)) en nyt muista sitä blogin nimeä mutta laitan seuraavaan tekstiini eli sieltä voi sitten katsoa sen kun se tulee.. Menin Ronjan ja sennin kanssa ulos mentiin Ronjalta hakemaan sen järkkäri :) ja senni meni viemään sen repun mä siis kannoin mun reppua :D voin laittaa jossain kohtaa siitäkin kuvan en nyt jaksa lataa sitä kuvaa koneelleni.. laika olen :DD Mutta kun olimme hakeneet Ronjan kanssa sen järkkärin että saamme mulle uuen facebook proffan :)) eli siis olen facebookissa "Ia Akkanen" :))) ja mainostan tässä viellä yhtä blogia <3 kun sanoin silloin että harrastan cheerleadingiä. niiin tässä meijän joukkueen blogi nimi on twinkling little stars <3 blogi on http://fsctls.blogspot.fi/  seurailkaa!!! ja jos joku kiinnnostunut cheerleadingistä  ja asuu porvoossa... niin täältä saa tietoa laitan nettisivun nimen kohta eli meidän seurasta löytyy 4-15+ v harrastajia!! eli seuran nimi on funshine cheerleading <33 osoite on : http://www.funshinecheer.com/  !! ja siis kun Senni tuli ulos niin se oli niin surullinen ku sen isä oli sanonut et sen pitää lukee tunti ja puol enkun kokeeseen :DD... no mut silleen ja nyt kuvia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

                                                         cheerleading nosto
                                                     funshine cheerleading "logo"
                                                      MINÄ 
                                                            ONE DIRECTION
                                              twinkling little stars joukkueen "logo"
                                           mun koira nimeltään Love <3<3<3<3<3
                                               minä taas... hirmu kauniina :DD

1 kommentti: