tiistai 14. toukokuuta 2013

HYVÄ PÄIVÄ??

MOOOII KAIKKII!!!!!!!!!!!! <3 
tänään on tiistai :)) muttei normaali tiistai! :D meijän koulul on sellanen ihmeellinen komenius juttu :D nii meijän koulus kevätkummun koululla siis oli espania, turkki ja walesialaisia tyyppejä (alakoululaisia) hienoa no ei !! vaan tylsää. mun kamu tai oikeestaan BFF sanio et kumpa siel olis söpöi poikii :33 ja pari muutakin :D mut joo ne oli super rumia siis oikeesti!!! tummia ja karvaveikkoja hei DAA!! :DDD ainniin joo mun piti kertoo siit ronjan blogista :D eli osoite tulee tässä pimsala pimmm http://minunihkaomablogi.blogspot.fi/2013/05/kamuja.html?showComment=1368530721232 nooiinn olkaa hyvät. ja koulun jälkeen mun kamuuniii SENNI tuli meille ! ja nyt kirjotan sen kaa tätä blogitekstia :)) Sennistä näätte pian kuvan ja myös Ronjasta ! en kauheen kummosia kuvia tänään jaksa laittaa :3 mut jotain silti laitan !
söin sennin kanssa tänään koulun jälkeen omenat.jugurtit ja limuu ! nams jugurtti on pahaa silti ! 4ever :F en oo nirso tai mitään ruoka on kyl iha hyvää koulus mut mä en tykkää koulu ruuasta
eilen koulussa oli perunaa ja karjalanpaistiii mun lihassa oli jnt paskaa ne näytti iha joltain torvilta ja makaroonilta hyhyhyhhhyy. joo mut  hyvä jos joillekki se koulun paskamaistuu :DD
ei mulle ainakaan ! mut joo tänää oli kalakeittooo iha ok mut ei mitään best ruokaa mutmut ens viikko on toiveruoka viikko ja tulee hamppareita ja pinaatti lettui jotka ei ole mitään herkkuani mut joo bye bye kirjottelen viel tänää jotain lisää kaii ..ja sit kuvii!!





2 kommenttia: